1.23.2010

Bettanbild i olika poser plåtas. (Såå snygga modeller) (Blurrad bild, det färdiga resultat får ni kolla in i vlt på fredag ;))
Det är inte lite saker jag fixat ihop, detta är bara en bråkdel.
Vaddå shopaholics? ;) Tack underbara Erik, vet inte hur jag skulle klarat att lämna tillbaka allt på fredagskvällen utan min älskade pojkväns hjälp ;)

Vilken vecka det har varit! Inte en lugn stund någon stans, men det är så det ska va! Det är då jag trivs som bäst.
Igår var det plåtning för Vlt Span där jag jaobbar och gör en del moderepotage.
Publiceras gör detta nästa fredag och jag är gryyymt nöjd, det blev så attans bra alltihopa. Sjukt snygga modeller och får jag säga det själv så blev min styling perfect!!
Kolla in ett litet bildrep från gårdagen.

2 kommentarer:

  1. Sv: Neej sluta, DU skrämde mig inte. Utan det var bara själva grejen som var läskig haha söt! :D
    Vad bra att du blev nöjd iallafall då ;) Du är så jävla grym!

    SvaraRadera
  2. Vad bra då! :) Jo stylingen var ju as cool. Fattar inte vart du får allt ifrån bara. Det är så mycket grejer man måste tänka på! Tyckte om det jätte mycket iallafall :D När skulle du skicka bilderna, har du fått dem än? :)

    SvaraRadera